Klasa II Język angielski
- Zadania utrwalające słownictwo z rozdziału 4 w zeszycie ćwiczeń str. 45, 46, 47, 48, 83
- Gry online:https://wordwall.net/resource/888919, https://wordwall.net/resource/755171
- Utrwalanie poznanego słownictwa na platformie Instaling.pl
- Zadania w wirtualnej klasie na platformie quizlet.com. Żeby wykonywać polecenia trzeba się najpierw zalogować . Następnie, dzieci powinny się do niej zapisać. Wpisują swoje imię i wykonują zadania. kod do klasy
Nauczanie zdalne 26 marca 2020
j. angielski
Klasa II
- Subject: My favourite game. (czytamy- maj fejwrit gejm)- Moja ulubiona gra/zabawa.
- Wejdźcie na stronę i oglądnijcie na youtube: https://youtu.be/jFxRccdwqL4. Na nagraniu są nazwy gier/ zabaw. Słuchamy i powtarzamy za lektorem. Zwróćcie uwagę szczególnie na trzy ostatnie wyrażenia.
Basketball
Board game
Cards
Computer games
Football
Hide and seek
Hopscotch
Tag
Przepiszcie do zeszytu nazwy gier I zróbcie do nich ilustracje
- W zeszycie ćwiczeń wykonaj polecenie 2/str. 44
- Zapisz w zeszycie zdanie i dokończ je wpisując w puste miejsce nazwę gry lub zabawy. My favourite game is………(maj fejwrit gejm iz)- Moją ulubioną grą/zabawą jest……….
Narysuj siebie, podczas tej zabawy.
Zrób zdjęcie wykonanych zadań w zeszycie i w ćwiczeniach. Prześlij je do mnie na maila: lobodamarta30@gmail.pl
25 marca 2020 r. – 1 kwietnia 2020 r.
Klasa II – zajęcia komputerowe:
Temat na dwie kolejne lekcje – Gramy, czy programujemy.
Potrzebujecie : komputera, płyty dołączonej do ćwiczeń.
UWAGA! Dzisiaj i za tydzień będziemy GRAĆ! Ale czy na pewno? Zaraz się przekonacie.
- Włączamy komputery i uruchamiamy płytę CD.
- Otwieramy gry zamieszczone w statku kosmicznym. Polegają one na układaniu kodu, podobnie jak w SCRATCHU.
- Mamy tam 15 gier. Dzisiaj – na rozgrzewkę zagramy w trzy pierwsze: Robot, Kangur i Warzywa.
- Uważnie czytajcie polecenia! Na pewno poradzicie sobie!
- Trzecia gra – Warzywa, to gra na ocenę. Odpowiedz na pytanie: Jakie warzywa udało Ci się znaleźć? Wymień je.
- Za tydzień – 1 kwietnia zagrajcie w trzy kolejne gry – od czwartej do dziesiątej. Możecie zagrać w więcej, ale nie dłużej niż 30 min!
- Im dalej, tym trudniej! Wybierzcie sobie takie, które będą Wam się podobały i które nie przysporzą zbyt dużo trudności.
- Tu też będzie gra na ocenę – Gra 7. – Odkoduj obrazek. Zagraj i prześlij odpowiedź na pytanie: Jakie jest polecenie w drugim etapie gry?
- Za prawidłowe odpowiedzi dostajecie plusy. Pięć plusów to oczywiście ocen bardzo dobra. Starajcie się i zbierajcie plusy, będę Was informować o Waszych ocenach.
- Odpowiedzi przesyłajcie Proszę o przesłanie mi na maila:
- Powodzenia.
EDUKCJA TECHNICZNA:
- Zadanie pierwsze na 25 marca: Zrób uśmiechniętą kanapę!
- Potrzebujesz: pieczywo, masło, wędlinę, ser, warzywa, dowolny sos, nóż, deskę do krojenia.
- Zachowaj ostrożność w posługiwaniu się ostrym narzędziem!
- Poczęstuj kanapką rodzinę. Możesz zrobić zdjęcie, które pokażesz po powrocie do szkoły.
- Zadanie drugie na 1 kwietnia: Wystawa sklepowa ze sprzętem i środkami służącymi do sprzątania
- Potrzebujesz: kartki z bloku rysunkowego, gazety i czasopisma, klej, nożyczki.
- Zaprojektuj wystawę sklepu. Wyszukaj w gazetach i czasopismach zdjęć środków czystości i sprzętu do sprzątania, wytnij, ułóż na wystawie i przyklej.
- Pracę włóż do teczki z pracami technicznymi a ocenimy ją wspólnie po powrocie do szkoły.
Klasa II Religia
– Kolorowanka, przypomnieć pieśni wielkopostne, które ostatnio ćwiczyliśmy.
https://lh3.googleusercontent.com/proxy/kprFOzRzTht5HJ3nWgUIOwjTI1kdw_nWoATqboLAfOVCDdmxhWT_vUfimdg1MZfUwrIg6mIU-3AqLJIzxCMBJIfZTk1zVCmVdEy1sSZzGdiqUTZFRzmfWOtmpGXPWPaiuiq6tb4CNncmWIPdE4YgCg
KLASY I – III, JEŚLI KTOŚ NIE MA MOŻLIWOŚCI WYDRUKOWANIA KOLOROWANEK, PROSZĘ NARYSOWAĆ SWOJE POSTANOWIENIE WIELKOPOSTNE – za starannie wykonane prace przewidziane są oceny celujące
Witam serdecznie,
Rozpocznijmy nasze zajęcia od uczynienia znaku krzyża: „W imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego”.
Trwamy nieustannie w okresie Wielkiego Postu, który przygotowuje nas do obchodów Świąt Wielkanocnych, czyli Zmartwychwstania Pana Jezusa. Jest to czas, w którym powinniśmy zastanowić się nad swoim życiem, jakimi jesteśmy ludźmi, czy postępujemy dobrze, czy jesteśmy grzeczni, czy nie boimy się w swoich rozmowach mówić innym o Panu Bogu, czy swoim postępowaniem pokazujemy innym, że jesteśmy wyznawcami Jezusa. Przypomnijmy sobie o tym, że właśnie On umarł za nas, po to abyśmy mogli trafić do Nieba. Bardzo przy tym cierpiał. W Kościele każdy rok ma swoje hasło. W tym roku jest nim „Wielka Tajemnica Wiary” w ramach 3-letniego programu „Eucharystia daje życie”. Czym jest Eucharystia przypomnimy sobie oglądając poniższy film:
https://www.youtube.com/watch?v=DI6Uet4pmzs&fbclid=IwAR3vQENdAK_GMJbm3ntkdUcRK-ftdfnGWab4LotV8wO5sGvhvqUJDUVflIw
Poniżej znajdziecie link do puzzli, które przedstawią wam obraz Pana Jezusa w czasie drogi krzyżowej. Po wykonaniu zadania, prześlijcie mi zdjęcie skończonej pracy. Za przesłanie pracy otrzymacie „+” z mojego przedmiotu.
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=37dbaaa4b03b
W tym trudnym dla nas czasie zachęcam wszystkich do wspólnej modlitwy o jak najszybsze zakończenie epidemii, oraz w intencji wszystkich zmarłych i dusz w czyśćcu cierpiących.
Dla rodziców:
Od przyszłego tygodnia przechodzimy na kontakt drogą mailową. Wracamy też do pracy w podręcznikach. Jeśli ktoś z dzieci takowego nie posiada w domu, to informuję, że będę też wysyłał skany z bieżącej lekcji, co znacząco ułatwi nam współpracę. Jeśli w domu nie posiadacie także zeszytu – zachęcam do założenia nowego – jest na to jeszcze trochę czasu.
Obowiązkiem każdej osoby wierzącej jest przystąpienie przynajmniej raz w roku do spowiedzi i komunii świętej. W związku z zaistniałą sytuacją do tej kwestii odniósł się nasz Pasterz:
„Obowiązek przystąpienia do sakramentu pokuty i Komunii św. wielkanocnej rozciągnięty jest na czas do Niedzieli Trójcy Świętej (7 czerwca 2020). Każdy wierny może rozłożyć to zobowiązanie w czasie”. (Fragment dekretu Jego Ekscelencji ks. Bp Jerzego Mazura)
Jeśli Państwa dzieci czują potrzebę rozmowy w kwestiach wiary, czy też po prostu chcą porozmawiać, proszę o kontakt pod adresem mailowym adrianfiszernauczyciel@gmail.com, umówimy się wtedy na wideo rozmowę . W razie pytań jestem dostępny od wtorku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00.
Pozdrawiam gorąco i zapewniam o mojej modlitwie w waszej intencji.
Adrian Fiszer
Klasa II
„A ja rosnę i rosnę”
Czytamy tekst s.38, rozwiązujemy cw. s. 49
Czytamy tekst z podręcznika s. 39, rozwiązujemy pozostałe ćwiczenia s.48-50
Matematyka
Rozwiązywanie zadań tekstowych, ćw. S. 27-28
18.03.2020
klasa II
„Dbamy o wzrok”
1. Przeczytaj mamie głośno wiersz „Sowa” i porozmawiajcie o niej
Podr s. 40-41
2. Uzupelnij ćwiczenia s. 51- 52
3. Porozmawiaj z rodzicem, jak dbać o wzrok oraz o pracy okulisty
4. Dla poprawy humoru zrób różowe okulary przez nie świat jest piękniejszy
Proszę korzystać ze stron internetowych, które uczą przez zabawę i które podsyłam mamom na Messenger
Pozdrawiam
Kl II
Wych. Fizyczne
Pon. 16 – 18 marca 2020r.
Ćwiczymy rzuty do celu, wymyślamy tor przeszkód i ćwiczymy.
Ed. plastyczna 18 marca 2020r.
Wykonaj pracę:
„Aktywnie wypoczywamy” – rysunek zachęcający do zabaw , ćwiczeń na świeżym powietrzu.
Ed. muzyczna 19 marca 2020r.
Przypominamy piosenkę O Gołdapi,
piosenka „Dżungla”, „Marzec”- przeczytać teksty piosenek.
Czwartek, 19.03.
Klasa II
„Dbamy o zęby”
1. Głośne czytanie wiersza, rozmowa na temat treści, czytanie z podziałem na role z mamą)
Podręcznik s. 42
2. Rozmowa na temat „Jak dbać o zęby?” na podstawie tekstu ze str. 43 i własnych doświadczeń
3. Stomatolog i ortodonta – poznanie pracy lekarzy tych specjalności
4. ćwiczenia ortograficzne i językowe
Ćwiczenia s. 53 i 54
Matematyka
Tu bawimy się w lanie wody. Odmierzamy płyny różnymi miarkami, używanie określeń litr, pół litra, ćwierć litra.
Potem pracujemy z podręcznikiem s. 20 i ćwiczenia s. 30
Powodzenia
Lekcje on-line, 100% obecnosci