Klasa II Język angielski

  1. Zadania utrwalające słownictwo z rozdziału 4 w zeszycie ćwiczeń str. 45, 46, 47, 48, 83
  2. Gry online:https://wordwall.net/resource/888919, https://wordwall.net/resource/755171
  3. Utrwalanie poznanego słownictwa na platformie Instaling.pl
  1. Zadania w wirtualnej klasie na platformie quizlet.com. Żeby wykonywać polecenia trzeba się najpierw zalogować . Następnie, dzieci powinny się do niej zapisać. Wpisują swoje imię i wykonują zadania.  kod do klasy
https://quizlet.com/join/Q4SYgUKbY

Nauczanie zdalne 26 marca 2020

j. angielski

Klasa II

  1. Subject: My favourite game. (czytamy- maj fejwrit gejm)- Moja ulubiona gra/zabawa.
  2. Wejdźcie na stronę i oglądnijcie na youtube:   https://youtu.be/jFxRccdwqL4.  Na nagraniu są nazwy gier/ zabaw. Słuchamy i powtarzamy za lektorem. Zwróćcie uwagę szczególnie na trzy ostatnie wyrażenia.

Basketball

Board game

Cards

Computer games

Football

Hide and seek

Hopscotch

Tag

Przepiszcie do zeszytu nazwy gier I zróbcie do nich ilustracje

  • W zeszycie ćwiczeń wykonaj polecenie 2/str. 44
  • Zapisz w zeszycie zdanie i dokończ je wpisując w puste miejsce nazwę gry lub zabawy.                                             My favourite game is………(maj fejwrit gejm iz)- Moją ulubioną grą/zabawą jest……….

Narysuj siebie, podczas tej zabawy.

Zrób zdjęcie wykonanych zadań w zeszycie i w ćwiczeniach. Prześlij je do mnie na maila: lobodamarta30@gmail.pl            

25 marca 2020 r. – 1 kwietnia 2020 r.

Klasa II – zajęcia komputerowe:

Temat na dwie kolejne lekcje – Gramy, czy programujemy.

Potrzebujecie : komputera, płyty dołączonej do ćwiczeń.

UWAGA! Dzisiaj  i za tydzień będziemy GRAĆ! Ale czy na pewno? Zaraz się przekonacie.

  1. Włączamy komputery i uruchamiamy płytę CD.
  2. Otwieramy gry zamieszczone w statku kosmicznym. Polegają one na układaniu kodu, podobnie jak w SCRATCHU.
  3. Mamy tam 15 gier. Dzisiaj  – na rozgrzewkę zagramy w trzy pierwsze: Robot, Kangur i Warzywa.
  4. Uważnie czytajcie polecenia! Na pewno poradzicie sobie!
  5. Trzecia gra – Warzywa, to gra na ocenę. Odpowiedz na pytanie:  Jakie warzywa udało Ci się znaleźć? Wymień je.
  6. Za tydzień – 1 kwietnia zagrajcie w trzy kolejne gry – od czwartej do dziesiątej. Możecie zagrać w więcej, ale nie dłużej niż 30 min!
  7. Im dalej, tym trudniej! Wybierzcie sobie takie, które będą Wam się podobały i  które nie przysporzą zbyt dużo trudności.
  8. Tu też będzie gra na ocenę – Gra 7. – Odkoduj obrazek. Zagraj i prześlij odpowiedź na pytanie: Jakie jest polecenie w drugim etapie gry?
  9. Za prawidłowe odpowiedzi dostajecie plusy. Pięć plusów to oczywiście ocen bardzo dobra. Starajcie się i zbierajcie plusy, będę Was informować o Waszych ocenach.
  10.  Odpowiedzi przesyłajcie  Proszę o przesłanie mi na maila:

                                               dyrektorspgalwiecie@gmai.com

  1. Powodzenia.

EDUKCJA TECHNICZNA:

  1. Zadanie pierwsze na 25 marca: Zrób uśmiechniętą kanapę!
  2. Potrzebujesz: pieczywo, masło, wędlinę, ser, warzywa, dowolny sos, nóż, deskę do krojenia.
  3. Zachowaj ostrożność w posługiwaniu się ostrym narzędziem!
  4. Poczęstuj kanapką rodzinę. Możesz zrobić zdjęcie, które pokażesz po powrocie do szkoły.
  1. Zadanie drugie na 1 kwietnia: Wystawa sklepowa ze sprzętem i środkami służącymi do sprzątania
  2. Potrzebujesz: kartki z bloku rysunkowego, gazety i czasopisma, klej, nożyczki.
  3. Zaprojektuj wystawę sklepu. Wyszukaj w gazetach i czasopismach zdjęć środków czystości i sprzętu do sprzątania, wytnij, ułóż na wystawie i przyklej.
  4. Pracę włóż do teczki z pracami technicznymi a ocenimy ją wspólnie po powrocie do szkoły.

Klasa II Religia

– Kolorowanka, przypomnieć pieśni wielkopostne, które ostatnio ćwiczyliśmy.
https://lh3.googleusercontent.com/proxy/kprFOzRzTht5HJ3nWgUIOwjTI1kdw_nWoATqboLAfOVCDdmxhWT_vUfimdg1MZfUwrIg6mIU-3AqLJIzxCMBJIfZTk1zVCmVdEy1sSZzGdiqUTZFRzmfWOtmpGXPWPaiuiq6tb4CNncmWIPdE4YgCg

KLASY I – III, JEŚLI KTOŚ NIE MA MOŻLIWOŚCI WYDRUKOWANIA KOLOROWANEK, PROSZĘ NARYSOWAĆ SWOJE POSTANOWIENIE WIELKOPOSTNE – za starannie wykonane prace przewidziane są oceny celujące 

Witam serdecznie,
Rozpocznijmy nasze zajęcia od uczynienia znaku krzyża: „W imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego”.
Trwamy nieustannie w okresie Wielkiego Postu, który przygotowuje nas do obchodów Świąt Wielkanocnych, czyli Zmartwychwstania Pana Jezusa. Jest to czas, w którym powinniśmy zastanowić się nad swoim życiem, jakimi jesteśmy ludźmi, czy postępujemy dobrze, czy jesteśmy grzeczni, czy nie boimy się w swoich rozmowach mówić innym o Panu Bogu, czy swoim postępowaniem pokazujemy innym, że jesteśmy wyznawcami Jezusa. Przypomnijmy sobie o tym, że właśnie On umarł za nas, po to abyśmy mogli trafić do Nieba. Bardzo przy tym cierpiał. W Kościele każdy rok ma swoje hasło. W tym roku jest nim „Wielka Tajemnica Wiary” w ramach 3-letniego programu „Eucharystia daje życie”. Czym jest Eucharystia przypomnimy sobie oglądając poniższy film:
https://www.youtube.com/watch?v=DI6Uet4pmzs&fbclid=IwAR3vQENdAK_GMJbm3ntkdUcRK-ftdfnGWab4LotV8wO5sGvhvqUJDUVflIw

Poniżej znajdziecie link do puzzli, które przedstawią wam obraz Pana Jezusa w czasie drogi krzyżowej. Po wykonaniu zadania, prześlijcie mi zdjęcie skończonej pracy. Za przesłanie pracy otrzymacie „+” z mojego przedmiotu.
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=37dbaaa4b03b
W tym trudnym dla nas czasie zachęcam wszystkich do wspólnej modlitwy o jak najszybsze zakończenie epidemii, oraz w intencji wszystkich zmarłych i dusz w czyśćcu cierpiących. 

Dla rodziców:
Od przyszłego tygodnia przechodzimy na kontakt drogą mailową. Wracamy też do pracy w podręcznikach. Jeśli ktoś z dzieci takowego nie posiada w domu, to informuję, że będę też wysyłał skany z bieżącej lekcji, co znacząco ułatwi nam współpracę. Jeśli w domu nie posiadacie także zeszytu – zachęcam do założenia nowego – jest na to jeszcze trochę czasu. 

Obowiązkiem każdej osoby wierzącej jest przystąpienie przynajmniej raz w roku do spowiedzi i komunii świętej. W związku z zaistniałą sytuacją do tej kwestii odniósł się nasz Pasterz:
 „Obowiązek przystąpienia do sakramentu pokuty i Komunii św. wielkanocnej rozciągnięty jest na czas do Niedzieli Trójcy Świętej (7 czerwca 2020). Każdy wierny może rozłożyć to zobowiązanie w czasie”. (Fragment dekretu Jego Ekscelencji ks. Bp Jerzego Mazura)
Jeśli Państwa dzieci czują potrzebę rozmowy w kwestiach wiary, czy też po prostu chcą porozmawiać, proszę o kontakt pod adresem mailowym adrianfiszernauczyciel@gmail.com, umówimy się wtedy na wideo rozmowę . W razie pytań jestem dostępny od wtorku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00. 
Pozdrawiam gorąco i zapewniam o mojej modlitwie w waszej intencji.
Adrian Fiszer

Klasa II

„A ja rosnę i rosnę”

Czytamy tekst s.38, rozwiązujemy cw. s. 49

Czytamy tekst z podręcznika s. 39, rozwiązujemy pozostałe ćwiczenia s.48-50

Matematyka

Rozwiązywanie zadań tekstowych, ćw. S. 27-28

18.03.2020

klasa II

„Dbamy o wzrok”

1. Przeczytaj mamie głośno wiersz „Sowa” i porozmawiajcie o niej

Podr s. 40-41

2. Uzupelnij ćwiczenia s. 51- 52

3. Porozmawiaj z rodzicem, jak dbać o wzrok oraz o pracy okulisty

4. Dla poprawy humoru zrób różowe okulary przez nie świat jest piękniejszy

Proszę korzystać ze stron internetowych, które uczą przez zabawę i które podsyłam mamom na Messenger

Pozdrawiam

Kl II

Wych. Fizyczne

Pon. 16 – 18 marca 2020r.

Ćwiczymy rzuty do celu, wymyślamy tor przeszkód i ćwiczymy.

Ed. plastyczna 18 marca 2020r.

Wykonaj pracę:

„Aktywnie wypoczywamy” – rysunek zachęcający do zabaw , ćwiczeń na świeżym powietrzu.

Ed. muzyczna 19 marca 2020r.

Przypominamy piosenkę O Gołdapi,

 piosenka „Dżungla”, „Marzec”- przeczytać teksty piosenek.

Czwartek, 19.03.

Klasa II

„Dbamy o zęby”

1. Głośne czytanie wiersza, rozmowa na temat treści, czytanie z podziałem na role z mamą)

 Podręcznik s. 42

2. Rozmowa na temat „Jak dbać o zęby?” na podstawie tekstu ze str. 43 i własnych doświadczeń

3. Stomatolog i ortodonta – poznanie pracy lekarzy tych specjalności

4. ćwiczenia ortograficzne i językowe

Ćwiczenia s. 53 i 54

Matematyka

Tu bawimy się w lanie wody. Odmierzamy płyny różnymi miarkami, używanie określeń litr, pół litra, ćwierć litra.

Potem pracujemy z podręcznikiem s. 20 i ćwiczenia s. 30

Powodzenia

Lekcje on-line,  100% obecnosci