Samorząd Uczniowski

 Rada Samorządu Uczniowskiego

Rok szkolny 2016/2017

 

 

Rada Samorządu Uczniowskiego:

przewodnicząca :Zuzanna Leończyk

z-ca przewodniczącej: Marta Świąder

protokolant: Sandra Borowik

skarbnik: Zofia Wysmułek

przewodniczący sekcji kulturalno – rozrywkowej:

Adam Zil

przewodniczący sekcji gospodarczo – porządkowej: Błażej Krynicki

 

opiekun Samorządu Uczniowskiego:

Patrycja Łoboda

 

 

 

Plan pracy Samorządu Uczniowskiego w roku szkolnym 2016/2017

 

 

JEDNORAZOWE DZIAŁANIA (realizowane w danym miesiącu)

 

WRZESIEŃ

 

  1. Przeprowadzenie wyborów uzupełniających do Rady Samorządu Uczniowskiego

  2. Przedyskutowanie i zatwierdzenie planu pracy.

  3. Dyskoteka szkolna.

 

I poł. września

 

 

I poł. września

 

II poł. września

 

 

 

PAŹDZIERNIK

 

  1. Światowy Dzień Uśmiechu

  2. Przygotowanie akademii z okazji Dnia Edukacji Narodowej.

 

7 października

14 października

 

 

LISTOPAD

  1. Pomoc w przygotowaniu akademii z okazji Dnia Życzliwości.

  2. Przygotowanie prezentacji z okazji Dnia Praw Dziecka

  3. Zorganizowanie i przeprowadzenie konkursów w czasie szkolnych andrzejek.

 

 

 

II poł. listopada

GRUDZIEŃ

  1. Zorganizowanie akcji „Święty Mikołaj w szkole”.

  2. Pomoc w przygotowaniu bożonarodzeniowych jasełek.

 

6 grudzień

 

II poł. grudnia

 

 

STYCZEŃ

  1. Przygotowanie balu choinkowego

  2. Zorganizowanie konkursu „Zima wokół nas”.

  3. Podsumowanie działalności po I półroczu.

II poł. stycznia

II poł. stycznia

 

II poł. stycznia

 

LUTY

  1. Przygotowanie Dnia Zakochanych (poczta walentynkowa).

  2. Sklepik z kartkami walentynkowymi

 

14 luty

MARZEC

  1. Przygotowanie Dnia Kobiet i Dnia Chłopaka

  2. Dzień Wagarowicza

8 marzec

21 marca

KWIECIEŃ

  1. Obchody Dnia Ziemi.

  2. Plebiscyt „Lista przebojów literatury dla dzieci i młodzieży”.

  3. Dyskoteka szkolna.

II poł. kwietnia

II poł. kwietnia

MAJ

  1. Pomoc w przygotowaniu akademii z okazji 3 Maja.

 

  1. Światowy Dzień Książki i Praw Autorskich

 

5 maja

 

 

 

 

30 maja

CZERWIEC

  1. Dzień dobrej oceny

  2. Pomoc w przygotowaniu uroczystości związanych z zakończeniem roku.

2 czerwca

 

II poł. czerwca

 

 

 

 

 

 

 

 

WIELORAKIE DZIAŁANIA W CIĄGU ROKU SZKOLNEGO

 

  1. Prowadzenie samorządowej gazetki ściennej.

  2. Pozyskiwanie funduszy ( m.in. ze sprzedaży ciasta na dyskotekach, sprzedaży puszek, sprzedaży własnoręcznie wykonanych kartek walentynkowych, ozdób choinkowych itp.)

  3. Udział w akcjach charytatywnych w miarę możliwości i potrzeb.

  4. Przygotowywanie sali do występów uczniowskich, występów aktorów z zewnątrz itp.

  5. Przygotowanie oprawy muzycznej na uroczystościach szkolnych typu: andrzejki, choinka noworoczna, dyskoteka.

  6. Prowadzenie kroniki szkolnej.

  7. Zakup i rozdanie nagród dla zwycięzców konkursów.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rok szkolny 2015/2016

 

 

http://www.spgalwiecie.neteasy.pl/files/SU.jpg

 Julia Bernatowicz– przewodnicząca

 Zuzanna  Kryścio– zastępca przewodniczącej

 Sandra  Borowik – skarbnik

 Laura  Bandysz – protokolantka

Adam Górecki – przewodniczący sekcji kulturalno–rozrywkowej

 Skład sekcji:

 

 Alan  Brzozowski

Damian Swiąder – przewodniczący sekcji gospodarczo–porządkowej

 Skład sekcji:

 Damian Swiąder,

 Mateusz  Zil,

 Karol  Bandysz,

 Maksymilian Sadowski,

 

Opiekunem Samorządu Uczniowskiego jest Pani Patrycja Łoboda.

           

Plan pracy Samorządu Uczniowskiego w roku szkolnym                                                    2015/2016

 

 

 

 

                  JEDNORAZOWE DZIAŁANIA (realizowane w danym miesiącu)

 

                                WRZESIEŃ

 

  1. Przeprowadzenie wyborów uzupełniających: przewodniczącego i zastępcy przewodniczącego.
  2. Przedyskutowanie i zatwierdzenie planu pracy.
  3. Wzięcie udziału w akcji „SPRZĄTANIE ŚWIATA”.
  4. Przeprowadzenie konkursu „Najmilszy chłopak w szkole”.
  5. Wzięcie udziału w akcji ekologicznej pod hasłem: „Oddaj zużyty telefon komórkowy, odbierz nowy aparat fotograficzny”.

I poł. września

 

 

I poł. września

 

II poł. września

 

II poł. września

PAŹDZIERNIK

 

1.      Przygotowanie akademii z okazji Dnia Edukacji Narodowej.

2.      Dyskoteka szkolna, na której odbędzie się spotkanie z absolwentami naszej szkoły.

14 października

 

II poł. października

        LISTOPAD

1.      Pomoc w przygotowaniu akademii z okazji Święta Niepodległości.

2.      Dzień Pluszowego Misia.

3.      Zorganizowanie i przeprowadzenie konkursów w czasie szkolnych andrzejek.

 

8 listopada

25 listopada

28 listopada

      GRUDZIEŃ

1.      Zorganizowanie akcji „Święty Mikołaj w szkole”.

2.      Pomoc w przygotowaniu bożonarodzeniowych jasełek.

3.      Przygotowanie kiermaszu świątecznego.

6 grudzień 

 

II poł. grudnia

 

II poł. grudnia

STYCZEŃ

1.      Przygotowanie balu choinkowego

2.      Zorganizowanie konkursu „Zima wokół nas”.

3.      Podsumowanie działalności po I półroczu.

II poł. stycznia

II poł. stycznia

 

II poł. stycznia

 

        LUTY

1.      Sprzedaż zrobionych własnoręcznie kartek walentynkowych.

2.      Przygotowanie Dnia Zakochanych (poczta walentynkowa).

 

14 luty

MARZEC

1.      Przygotowanie Dnia Kobiet.

2.      Konkurs na najładniejszą i największą pisankę wielkanocną.

8 marzec

II poł. marca

KWIECIEŃ

1.      Obchody Dnia Ziemi.

2.      Plebiscyt „Lista przebojów literatury dla dzieci i młodzieży”.

II poł. kwietnia

II poł. kwietnia

   MAJ

1.      Pomoc w przygotowaniu akademii z okazji 3 Maja.

2.      Zorganizowanie dyskoteki szkolnej.

5 maja

 

II poł. maja

      CZERWIEC

1.      Zorganizowanie Dnia Samorządności.

2.      Zorganizowanie i rozstrzygnięcie konkursu „Moje wymarzone wakacje”.

3.      Pomoc w przygotowaniu uroczystości związanych z zakończeniem roku.

I poł. czerwca

II poł. czerwca

 

 

II poł. czerwca

 

                   WIELORAKIE DZIAŁANIA W CIĄGU ROKU SZKOLNEGO

 

  1. Prowadzenie  samorządowej gazetki ściennej.
  2. Pozyskiwanie funduszy ( m.in. ze sprzedaży ciasta na dyskotekach, sprzedaży puszek, sprzedaży własnoręcznie wykonanych kartek walentynkowych, ozdób choinkowych itp.)
  3. Udział w akcjach charytatywnych w miarę możliwości i potrzeb.
  4. Przygotowywanie sali do występów uczniowskich, występów aktorów z zewnątrz itp.
  5. Przygotowanie oprawy muzycznej na uroczystościach szkolnych typu: andrzejki, choinka noworoczna, dyskoteka.
  6. Prowadzenie kroniki szkolnej.
  7. Pomoc koleżeńska w nauce oraz pomoc młodszym uczniom podczas ubierania się w szatni (po ich skończonych lekcjach).
  8. Zakup i rozdanie nagród dla zwycięzców konkursów.

 

 

 

 

Plan pracy przedyskutowano i zatwierdzono na zebraniu Rady Samorządu Uczniowskiego 21 września 2015 roku.

 

Rada Samorządu Uczniowskiego:

 

przewodnicząca :……………………………………….

 

z-ca przewodniczącej:………………………………….

 

protokolant:…………………………………………….

 

skarbnik:……………………………………………….

 

przewodniczący sekcji kulturalno – rozrywkowej ………………………….

 

przewodniczący sekcji gospodarczo – porządkowej …………………………

 

opiekun Samorządu Uczniowskiego………………………………………..

           

 

Plan pracy Samorządu Uczniowskiego

                                 w roku szkolnym 2014/2015

              JEDNORAZOWE   DZIAŁANIA  ( realizowane w danym miesiącu )

 

 

   WRZESIEŃ

1.      Przeprowadzenie wyborów uzupełniających: protokolanta, przewodniczącego sekcji kulturalno-rozrywkowej, przewodniczącego sekcji gospodarczo-porządkowej.

      Przydział obowiązków.

2.      Przedyskutowanie i zatwierdzenie planu pracy.

3.      Konkurs „  Szanujmy środowisko ”w ramach w akcji „SPRZĄTANIE  ŚWIATA”.

4.      Przeprowadzenie konkursu „ Najmilszy chłopak w szkole”.

początek września

 

 

I poł. września

II poł. września

 

II poł.września

 

 

PAŹDZIERNIK

1.     Dyskoteka szkolna połączona z absolwentami naszej szkoły.

2.      Przygotowanie akademii z okazji Dnia Edukacji Narodowej.

3.      Zorganizowanie i rozstrzygnięcie konkursu „ Nauczyciel z moich marzeń”.

I połowa paź.

14 października

II połowa października

LISTOPAD

1.      Pomoc w przygotowaniu akademii z okazji Święta Niepodległości.

2.      Zorganizowanie i przeprowadzenie konkursów w czasie szkolnych andrzejek.

3.      Zorganizowanie i rozstrzygnięcie konkursu „Późną jesienią …”.

12 listopada

 

27  listopada

 

koniec listopada

GRUDZIEŃ

1. Zorganizowanie akcji „Święty Mikołaj w szkole”.

2. Zorganizowanie i rozstrzygnięcie konkursu „ Mój wymarzony prezent”.

3. Pomoc w przygotowaniu bożonarodzeniowych jasełek.

5 grudnia

I poł. grudnia

 

19 grudnia

 

STYCZEŃ

1.      Zorganizowanie i przeprowadzenie konkursu „To potrafię” w czasie noworocznej choinki.

2.      Zorganizowanie i rozstrzygnięcie konkursu „ Zima wokół nas”.

3.      Podsumowanie działalności po I półroczu.

II poł. stycznia

 

II poł. stycznia

II poł. stycznia

 

LUTY

1.      Przygotowanie Dnia Zakochanych ( poczta walentynkowa albo dyskoteka). 

2.      Zorganizowanie i rozstrzygnięcie konkursu „Udane ferie”.

15 lutego

 

II poł. lutego

 

  MARZEC

1.      Przygotowanie apelu z okazji Dnia Kobiet .

2.      Zorganizowanie i rozstrzygnięcie konkursu „Wiosna w progach naszej szkoły”.

6 marca

II poł. marca

 

KWIECIEŃ

1.      Zorganizowanie pochodu ekologicznego w ramach akcji „Wiosenne działania na rzecz Warmii i Mazur”.

2.      Zorganizowanie konkursu pod hasłem „Książka do poduszki”.

II poł. kwietnia

 

II poł.kwietnia

 

 

MAJ

 

1.      Pomoc w przygotowaniu akademii z okazji 3 Maja.

2.      Zorganizowanie dyskoteki szkolnej .

3.      Zorganizowanie i rozstrzygnięcie konkursu „ Moja mama jest piękna”.

4 maja

I poł.maja

II poł.maja

 

CZERWIEC

1.      Zorganizowanie Dnia Samorządności.

2.      Zorganizowanie i rozstrzygnięcie konkursu „Moje wymarzone wakacje”.

 3.   Pomoc w przygotowaniu  uroczystości związanych z zakończeniem

       roku.

I poł.czerwca

II poł.czerwca

 

II poł.czerwca

                WIELOKROTNE    DZIAŁANIA   W  CIĄGU  ROKU  SZKOLNEGO

1.      Prowadzenie samorządowej gazetki ściennej.

2.      Pozyskiwanie funduszy (m.in. ze sprzedaży popcornu na dyskotekach, sprzedaży puszek).

3.      Udział w akcjach charytatywnych (w miarę możliwości i potrzeb).

4.      Przygotowywanie sali do występów uczniowskich, występów aktorów z zewnątrz itp.

5.      Przygotowywanie oprawy muzycznej na uroczystościach szkolnych typu: andrzejki, choinka noworoczna, dyskoteka.

6.      Prowadzenie kroniki szkolnej.

7.      Pomoc koleżeńska w nauce oraz pomoc młodszym uczniom podczas ubierania się w szatni

      ( po ich skończonych lekcjach).

8.      Zakup i rozdanie nagród dla zwycięzców konkursów .

 

Plan pracy przedyskutowano i zatwierdzono na zebraniu Rady Samorządu Uczniowskiego

9 września 2014 r.

Rada Samorządu Uczniowskiego:

przewodnicząca: ….......................................................................

zastępca przewodniczącej : …......................................................

protokolant: …..............................................................................

skarbnik ….....................................................................................

przewodniczący sekcji kulturalno.-rozrywkowej. ……………………………………….

przewodniczący sekcji gospodarczo.-porządkowej. ……………………………………..

opiekun Samorządu Uczniowskiego: ……………………………………………………..