Samorząd Uczniowski
Rada Samorządu Uczniowskiego
Rok szkolny 2016/2017
Rada Samorządu Uczniowskiego:
przewodnicząca :Zuzanna Leończyk
z-ca przewodniczącej: Marta Świąder
protokolant: Sandra Borowik
skarbnik: Zofia Wysmułek
przewodniczący sekcji kulturalno – rozrywkowej:
Adam Zil
przewodniczący sekcji gospodarczo – porządkowej: Błażej Krynicki
opiekun Samorządu Uczniowskiego:
Patrycja Łoboda
Plan pracy Samorządu Uczniowskiego w roku szkolnym 2016/2017
JEDNORAZOWE DZIAŁANIA (realizowane w danym miesiącu)
|
||
WRZESIEŃ
|
|
I poł. września
I poł. września
II poł. września
|
PAŹDZIERNIK
|
|
7 października 14 października
|
LISTOPAD |
|
II poł. listopada |
GRUDZIEŃ |
|
6 grudzień
II poł. grudnia
|
STYCZEŃ |
|
II poł. stycznia II poł. stycznia
II poł. stycznia
|
LUTY |
|
14 luty |
MARZEC |
|
8 marzec 21 marca |
KWIECIEŃ |
|
II poł. kwietnia II poł. kwietnia |
MAJ |
|
5 maja
30 maja |
CZERWIEC |
|
2 czerwca
II poł. czerwca |
WIELORAKIE DZIAŁANIA W CIĄGU ROKU SZKOLNEGO
|
||
|
Rok szkolny 2015/2016
Julia Bernatowicz– przewodnicząca
Zuzanna Kryścio– zastępca przewodniczącej
Sandra Borowik – skarbnik
Laura Bandysz – protokolantka
Adam Górecki – przewodniczący sekcji kulturalno–rozrywkowej
Skład sekcji:
Alan Brzozowski
Damian Swiąder – przewodniczący sekcji gospodarczo–porządkowej
Skład sekcji:
Damian Swiąder,
Mateusz Zil,
Karol Bandysz,
Maksymilian Sadowski,
Opiekunem Samorządu Uczniowskiego jest Pani Patrycja Łoboda.
Plan pracy Samorządu Uczniowskiego w roku szkolnym 2015/2016
JEDNORAZOWE DZIAŁANIA (realizowane w danym miesiącu)
|
||
WRZESIEŃ
|
|
I poł. września
I poł. września
II poł. września
II poł. września |
PAŹDZIERNIK
|
1. Przygotowanie akademii z okazji Dnia Edukacji Narodowej. 2. Dyskoteka szkolna, na której odbędzie się spotkanie z absolwentami naszej szkoły. |
14 października
II poł. października |
LISTOPAD |
1. Pomoc w przygotowaniu akademii z okazji Święta Niepodległości. 2. Dzień Pluszowego Misia. 3. Zorganizowanie i przeprowadzenie konkursów w czasie szkolnych andrzejek. |
8 listopada 25 listopada 28 listopada |
GRUDZIEŃ |
1. Zorganizowanie akcji „Święty Mikołaj w szkole”. 2. Pomoc w przygotowaniu bożonarodzeniowych jasełek. 3. Przygotowanie kiermaszu świątecznego. |
6 grudzień
II poł. grudnia
II poł. grudnia |
STYCZEŃ |
1. Przygotowanie balu choinkowego 2. Zorganizowanie konkursu „Zima wokół nas”. 3. Podsumowanie działalności po I półroczu. |
II poł. stycznia II poł. stycznia
II poł. stycznia
|
LUTY |
1. Sprzedaż zrobionych własnoręcznie kartek walentynkowych. 2. Przygotowanie Dnia Zakochanych (poczta walentynkowa).
|
14 luty |
MARZEC |
1. Przygotowanie Dnia Kobiet. 2. Konkurs na najładniejszą i największą pisankę wielkanocną. |
8 marzec II poł. marca |
KWIECIEŃ |
1. Obchody Dnia Ziemi. 2. Plebiscyt „Lista przebojów literatury dla dzieci i młodzieży”. |
II poł. kwietnia II poł. kwietnia |
MAJ |
1. Pomoc w przygotowaniu akademii z okazji 3 Maja. 2. Zorganizowanie dyskoteki szkolnej. |
5 maja
II poł. maja |
CZERWIEC |
1. Zorganizowanie Dnia Samorządności. 2. Zorganizowanie i rozstrzygnięcie konkursu „Moje wymarzone wakacje”. 3. Pomoc w przygotowaniu uroczystości związanych z zakończeniem roku. |
I poł. czerwca II poł. czerwca
II poł. czerwca |
WIELORAKIE DZIAŁANIA W CIĄGU ROKU SZKOLNEGO
|
||
|
Plan pracy przedyskutowano i zatwierdzono na zebraniu Rady Samorządu Uczniowskiego 21 września 2015 roku.
Rada Samorządu Uczniowskiego:
przewodnicząca :……………………………………….
z-ca przewodniczącej:………………………………….
protokolant:…………………………………………….
skarbnik:……………………………………………….
przewodniczący sekcji kulturalno – rozrywkowej ………………………….
przewodniczący sekcji gospodarczo – porządkowej …………………………
opiekun Samorządu Uczniowskiego………………………………………..
Plan pracy Samorządu Uczniowskiego
w roku szkolnym 2014/2015
JEDNORAZOWE DZIAŁANIA ( realizowane w danym miesiącu ) |
||
WRZESIEŃ |
1. Przeprowadzenie wyborów uzupełniających: protokolanta, przewodniczącego sekcji kulturalno-rozrywkowej, przewodniczącego sekcji gospodarczo-porządkowej. Przydział obowiązków. 2. Przedyskutowanie i zatwierdzenie planu pracy. 3. Konkurs „ Szanujmy środowisko ”w ramach w akcji „SPRZĄTANIE ŚWIATA”. 4. Przeprowadzenie konkursu „ Najmilszy chłopak w szkole”. |
początek września
I poł. września II poł. września
II poł.września |
PAŹDZIERNIK |
1. Dyskoteka szkolna połączona z absolwentami naszej szkoły. 2. Przygotowanie akademii z okazji Dnia Edukacji Narodowej. 3. Zorganizowanie i rozstrzygnięcie konkursu „ Nauczyciel z moich marzeń”. |
I połowa paź. 14 października II połowa października |
LISTOPAD |
1. Pomoc w przygotowaniu akademii z okazji Święta Niepodległości. 2. Zorganizowanie i przeprowadzenie konkursów w czasie szkolnych andrzejek. 3. Zorganizowanie i rozstrzygnięcie konkursu „Późną jesienią …”. |
12 listopada
27 listopada
koniec listopada |
GRUDZIEŃ |
1. Zorganizowanie akcji „Święty Mikołaj w szkole”. 2. Zorganizowanie i rozstrzygnięcie konkursu „ Mój wymarzony prezent”. 3. Pomoc w przygotowaniu bożonarodzeniowych jasełek. |
5 grudnia I poł. grudnia
19 grudnia |
STYCZEŃ |
1. Zorganizowanie i przeprowadzenie konkursu „To potrafię” w czasie noworocznej choinki. 2. Zorganizowanie i rozstrzygnięcie konkursu „ Zima wokół nas”. 3. Podsumowanie działalności po I półroczu. |
II poł. stycznia
II poł. stycznia II poł. stycznia |
LUTY |
1. Przygotowanie Dnia Zakochanych ( poczta walentynkowa albo dyskoteka). 2. Zorganizowanie i rozstrzygnięcie konkursu „Udane ferie”. |
15 lutego
II poł. lutego |
MARZEC |
1. Przygotowanie apelu z okazji Dnia Kobiet . 2. Zorganizowanie i rozstrzygnięcie konkursu „Wiosna w progach naszej szkoły”. |
6 marca II poł. marca |
KWIECIEŃ |
1. Zorganizowanie pochodu ekologicznego w ramach akcji „Wiosenne działania na rzecz Warmii i Mazur”. 2. Zorganizowanie konkursu pod hasłem „Książka do poduszki”. |
II poł. kwietnia
II poł.kwietnia |
MAJ
|
1. Pomoc w przygotowaniu akademii z okazji 3 Maja. 2. Zorganizowanie dyskoteki szkolnej . 3. Zorganizowanie i rozstrzygnięcie konkursu „ Moja mama jest piękna”. |
4 maja I poł.maja II poł.maja |
CZERWIEC |
1. Zorganizowanie Dnia Samorządności. 2. Zorganizowanie i rozstrzygnięcie konkursu „Moje wymarzone wakacje”. 3. Pomoc w przygotowaniu uroczystości związanych z zakończeniem roku. |
I poł.czerwca II poł.czerwca
II poł.czerwca |
WIELOKROTNE DZIAŁANIA W CIĄGU ROKU SZKOLNEGO |
||
1. Prowadzenie samorządowej gazetki ściennej. 2. Pozyskiwanie funduszy (m.in. ze sprzedaży popcornu na dyskotekach, sprzedaży puszek). 3. Udział w akcjach charytatywnych (w miarę możliwości i potrzeb). 4. Przygotowywanie sali do występów uczniowskich, występów aktorów z zewnątrz itp. 5. Przygotowywanie oprawy muzycznej na uroczystościach szkolnych typu: andrzejki, choinka noworoczna, dyskoteka. 6. Prowadzenie kroniki szkolnej. 7. Pomoc koleżeńska w nauce oraz pomoc młodszym uczniom podczas ubierania się w szatni ( po ich skończonych lekcjach). 8. Zakup i rozdanie nagród dla zwycięzców konkursów . |
Plan pracy przedyskutowano i zatwierdzono na zebraniu Rady Samorządu Uczniowskiego
9 września 2014 r.
Rada Samorządu Uczniowskiego:
przewodnicząca: ….......................................................................
zastępca przewodniczącej : …......................................................
protokolant: …..............................................................................
skarbnik ….....................................................................................
przewodniczący sekcji kulturalno.-rozrywkowej. ……………………………………….
przewodniczący sekcji gospodarczo.-porządkowej. ……………………………………..
opiekun Samorządu Uczniowskiego: ……………………………………………………..